Subject: RE: „Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ lõimumis-, sh kohanemisvaldkonna juhtrühma koosseisu ülevaatamine
From: Birgit Lüüs-Jakobs <[email-masked]>
To: "Melissa Anson" <[email-masked]>
Cc: Mari-Liis Sööt <[email-masked]>, "KUM min" <[email-masked]>, "Marten Lauri" <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Jun 2024 15:40:49 +0300

Tere, Melissa!

Me arutasime Marteniga ning kuna SidEST proportsioonis on kodanikuühiskond
(mida edaspidi katab Marten) väiksema mahuga kui teised, siis jään sinna
ka mina ning me arutame eelnevalt oma seisukohad läbi. Kui on võimalik
asendusliiget määrata, siis võib see Marten olla.

Parimat

Birgit Lüüs-Jakobs

5851 3331

From: Melissa Anson <[email-masked]>
Sent: Monday, June 10, 2024 12:54 PM
To: Birgit Lüüs-Jakobs <[email-masked]>
Cc: Mari-Liis Sööt <[email-masked]>; KUM min
<[email-masked]>
Subject: RE: „Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ lõimumis-, sh
kohanemisvaldkonna juhtrühma koosseisu ülevaatamine

Tere!

Kui juba sel teemal räägime, siis küsin, kas jätkad edaspidi Oti asemel ka
,,Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ juhtkomisjoni koosseisus? Olen hetkel
juhtkomisjoni koosseisu samuti uuendamas ning loodetavasti lähinädalatel
ka kinnitamas.

Parimat

Melissa

From: Birgit Lüüs-Jakobs <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 10, 2024 10:01 AM
To: Melissa Anson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Mari-Liis Sööt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Maaja Pontus
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: „Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ lõimumis-, sh
kohanemisvaldkonna juhtrühma koosseisu ülevaatamine

Tere, Melissa!

Selles juhtrühmas jään kontaktiks mina.

Parimat

Birgit Lüüs-Jakobs

5851 3331

From: Melissa Anson < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, June 10, 2024 9:21 AM
To: Mari-Liis Sööt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Birgit Lüüs-Jakobs < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Maaja Pontus <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: „Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ lõimumis-, sh
kohanemisvaldkonna juhtrühma koosseisu ülevaatamine

Tere taas!

Hakkame liikuma juhtrühma käskkirja muutmiseni – kas oskate hetkel öelda,
kes edaspidi juhtrühma liikmena jätkab?

Parimat

Melissa Anson

From: Mari-Liis Sööt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, May 2, 2024 3:22 PM
To: Melissa Anson < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Birgit Lüüs-Jakobs < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: „Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ lõimumis-, sh
kohanemisvaldkonna juhtrühma koosseisu ülevaatamine

Tere!

Meie suudame oma inimese nime öelda ca kuu aja jooksul, ma usun, kuna me
värbame hetkel. Hetkel küsimuste korral kirjutage kas otse mulle või
Birgitile.

Head

Mari-Liis

From: Melissa Anson < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, May 2, 2024 3:08 PM
To: Melissa Anson < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Eda Silberg < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: „Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ lõimumis-, sh
kohanemisvaldkonna juhtrühma koosseisu ülevaatamine

Tere!

Seoses sellega, et viimane lõimumis-, sh kohanemisvaldkonna juhtrühma
koosseisu kinnitamine toimus 2023. a alguses,  algatan infokorje praeguste
juhtrühma liikmete kinnitamiseks ja/või asendamiseks. Mitmetest asutustest
on inimesed vahepeal lahkunud või lähiajal lahkumas, seega palun andke
enda asutusala raames teada, kes saab olema edaspidi juhtrühma koosseisus.

Kogutud andmete põhjal algatan suvisel perioodil käskkirja muutmise, et
kinnitada ajakohane koosseis.

Ootan teiepoolset sisendit kuni 17. maini.

Melissa Anson

Arendusnõunik

Strateegia- ja innovatsiooniosakond

Kultuuriministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Suur-Karja 23 | 15076 Tallinn | Eesti

+372 628 2222|  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://www.kul.ee/>
www.kul.ee

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.